Poštovani gosti, kako bi Vam se olakšao ulazak i boravak u Hrvatskoj, Ministarstvo Unutarnjih Poslova omogućilo je da se na stranici https://entercroatia.mup.hr/ ispuni obrazac kako bi Vam pomogli pri lakšem prelasku granice.
Pročitajte informacije o mjerama i ograničenjima putovanja u države Europske unije.
Kućni Red i Pravila Hotela
Kako bi Vaš boravak bio što
ugodniji, Uprava Hotela moli Vašu suradnju u uvažavanju slijedećih pravila, u
vidu sporazuma između Gosta i ADMIRAL HOTELA, prema kojima gosti mogu koristiti
smještajne jedinice:
1. Tarifa
Cijena noćenja u sobi uključuje
doručak i osiguranje za gosta te je iskazana bez boravišne pristojbe. Dodatna
jela, pogodnosti i usluge se nadoplaćuju. Ukoliko želite dodatne pogodnosti i usluge,
molimo Vas obratite se Recepciji Hotela. Za dodatni ležaj naplaćuje se naknada.
2. Plaćanje računa
Svi računi za pružene usluge
moraju biti osobno potpisani. Računi se plaćaju prilikom odjave iz Hotela ili prilikom
uručenja računa.
3. Odgovornost za prtljagu i osobne stvari Gosta
Ukoliko Gost ne podmiri svoje
obveze, Admiral Hotel zadržava založno pravo na njegovoj/njezinoj prtljazi i
osobnim stvarima, te iste može zadržati i prodati u svako doba bez ikakvog
daljnjeg odobrenja od strane Gosta. Prihodi od prodaje biti će iskorišteni za
podmirenje dugovanja Gosta prema Admiral Hotelu.
4. Prijava
Prijava u Hotel se vrši od 15:00
- 22:00h. Ukoliko Gost ne izvrši prijavu do 22:00h, smatrat će se da je
odustao/la od rezervacije te da se nije pojavio/la. Registracijski obrasci moraju
biti ispunjeni od strane Gosta prilikom dolaska. Molimo Vas da prilikom prijave
u Hotel predočite svoju osobnu iskaznicu ili putovnicu. Prema zakonu gosti su
obavezni predočiti osobne identifikacijske dokumente za potrebe registracije i
arhiviranja podataka. Navedeni dokumenti će se skenirati i vratiti Gostu.
Prilikom prijave svaki gost je obavezan pružiti jamstvo plaćanja na Recepciji
za boravak u Hotelu.
5. Upotreba osobnih podataka
Gost je suglasan i pristaje da
Admiral Hotel obrađuje (fotokopira/skenira) njegove/njezine osobne podatke u
svrhu registracije kao gosta Hotela. Gost je ovlašten, po svojoj odluci,
registrirati se putem otiska prsta, u kojem slučaju dodatno pristaje na
odgovarajuću obradu podataka.
6. Odlazak
Odjava iz Hotela obavezna je do
11:00h. Molimo Vas da obavijestite Recepciju Hotela ukoliko svoju sobu želite
zadržati nakon navedenog vremena. Ukoliko je soba dostupna, biti će naplaćena prema
redovitoj tarifi. Ukoliko Gost ne napusti sobu u propisanom vremenu, Uprava
Hotela ima pravo ukloniti Gosta i njegove/njezine osobne stvari iz sobe u kojoj
je odsjeo/la.
Sobe za dnevni odmor izdaju se
između 10:00 i 18:00h, u maksimalnom trajanju od 8 sati. Sobe za dnevni odmor
naplaćuju se u iznosu od 70% od cijene sobe ili apartmana.
Održavanje i čišćenje soba vrši
se od 08:00 - 15:00h. Ako Gost želi neko određeno vrijeme za čišćenje sobe,
molimo da se takvo vrijeme dogovori na Recepciji.
9. Znak „Ne ometaj“
Sve sobe su opremljene sa
tipkom "Ne ometaj". Pritiskom na tipku „Ne ometaj“, upaliti će se
crveno svijetlo na vratima sobe čime je osoblje Hotela upozoreno da ne kuca i
ne ulazi u sobu iz bilo kojeg razloga. Kad je uključen „Ne ometaj“ znak, soba
neće biti održavana i čišćena, ali će djelatnik Hotela staviti karticu na vrata
sobe ili apartmana kako bi obavijestio Gosta na koji način zatražiti uslugu
održavanja kada je spreman primiti uslugu.
10. Prtljaga
Ovisno o dostupnosti prostora
za prtljagu, Gost može na svoj vlastiti rizik od oštećenja ili gubitka,
pohraniti njegovu/njezinu prtljagu u sobu za prtljagu Hotela. Prtljaga se ne
može pohraniti na razdoblje duže od tri dana. Prtljaga se može pohraniti na
duži period uz naknadu. Molimo Vas da se za pitanja oko dostupnosti prostora za
prtljagu te naknada koje se primjenjuju za pohranu, obratite Recepciji Hotela.
11. Osobne stvari Gosta
Prilikom registracije, gostima
je dana kartica-ključ sobe te se gosti mole da prilikom izlaska iz sobe ili
odlaska na počinak zaključaju sobe. Za pohranu vrijednosti, sobe su opremljene
sefovima. Dodatno je na Recepciji Hotela dostupan sef za istu svrhu. Gosti se
mole da svoje vrijednosti pohrane u sefove u sobama ili u sef na Recepciji
Hotela.
Admiral Hotel ne preuzima
odgovornost niti će se smatrati odgovornim na bilo koji način za gubitak ili
štetu nastalu na imovini Gosta iz bilo kojeg razloga, uključujući krađu, bilo
da se radi o stvarima ili vrijednostima koje su pohranjene ili ostavljene u
sobama ili ostalim prostorijama Hotela.
12. Kućni ljubimci
Admiral Hotel je „dog-friendly“
hotel koji prihvaća pse do 40 kg /88 lbs, i to maksimalno dva psa po sobi
ukupne težine 40 kg/88 lbs. Za noćenje pasa naplaćuje se naknada od 75 HRK/ 9,95€ po
psu i noćenju. Psi su dopušteni u sobama isključivo ukoliko je boravak psa/pasa
prijavljen prilikom rezervacije smještaja. Psi vodiči i psi pomagači su uvijek
dobrodošli bez naknade. Prilikom kretanja sa psima kroz javne prostorije hotela
i predvorje Hotela, psi moraju biti na povodcu ili u odgovarajućem
transporteru/torbi za psa.
13. Posjetitelji
Gostima je dozvoljeno primiti
posjetitelje u sobu pod uvjetom da se isti registriraju na Recepciji Hotela.
Posjete su dozvoljene do 22:00h. Za produžene posjete iza 22:00h, Admiral Hotel
će naplatiti dodatnu naknadu u iznosu od 75 HRK/ 9,95€ uključujući PDV, po sobi / po
noćenju, kao dodatak za gosta/posjetitelja.
14. Opasni predmeti
Zabranjeno je unositi oružje,
eksploziv, zapaljive predmete i materijale ili druge opasne kemikalije ili
opasne predmete u prostore i prostorije Hotela.
Gost samostalno odgovara
Admiral Hotelu, kao i drugim gostima, posjetiteljima i osoblju Hotela za sve
financijske ili druge gubitke koji nastanu kao posljedica unošenja navedenih
opasnih predmeta ili kao posljedica nemara Gosta i ne uvažavanja pravila i
uputa vezanih za opasne predmete.
15. Požarni alarm
U slučaju požarnog alarma,
molimo goste Hotela da slijede upute iz plana evakuacije izvješenog na
unutrašnjoj strani ulaznih vrata sobe.
16. Štete na imovini Hotela
Gost se smatra odgovornim za sve
štete koje je na imovini Hotela počinio osobno, kao i ukoliko je šteta
napravljen od strane njegovih/njezinih posjetitelja ili osoba za koje je on/ona
odgovoran/na.
Gost se obvezuje pokriti
troškove oštećenja Hotela za sve štete koje je počinio/la na imovini Hotela.
17. Prigovori Gosta
Molimo goste Hotela da
eventualne primjedbe priopće izravno na Recepciji Hotela.
18. Ovlasti Hotela u slučaju kršenja Kućnog Reda i Pravila Hotela
Gost se obvezuje ponašati primjereno,
te da svojim ponašanjem neće ometati druge goste i uzrokovati neprilike ili
neugodnosti u prostorima i prostorijama Hotela.
U slučaju potrebe, zbog kršenja
Kućnog Reda i Pravila Hotela, Uprava Hotela je ovlaštena tražiti od Gosta da
napusti njegovu/njezinu sobu ili druge prostorije Hotela bez odlaganja i
prethodne obavijesti ili navođenja razloga, a Gost je obavezan napustiti
tražene prostorije čim se to od njega zatraži. U slučaju da Gost ne postupi u
skladu sa traženim, Uprava Hotela je ovlaštena ukloniti prtljagu i osobne
stvari Gosta iz sobe u kojoj je odsjeo/la.
19. Pravila i zakoni te primjena odgovarajućih zakona
Gosti su obavezni držati se i
ponašati u skladu sa odgovarajućim pravilima, pravilnicima i zakonima Republike
Hrvatske, koji su za njih obvezujući.
Uprava Hotela zadržava pravo
dopune i izmjene gore navedenih Uvjeta i Pravila.
Zahvaljujemo.
ADMIRAL HOTEL
INTERIGRE d.o.o.
OIB: 57930981912