Poštovani gosti, kako bi Vam se olakšao ulazak i boravak u Hrvatskoj, Ministarstvo Unutarnjih Poslova omogućilo je da se na stranici https://entercroatia.mup.hr/ ispuni obrazac kako bi Vam pomogli pri lakšem prelasku granice.

Zatvori

Pročitajte informacije o mjerama i ograničenjima putovanja u države Europske unije.

Zatvori
EN

Kućni Red i Pravila Hotela

 

Kućni Red i Pravila Hotela

 

Kako bi Vaš boravak bio što ugodniji, Uprava Hotela moli Vašu suradnju u uvažavanju slijedećih pravila, u vidu sporazuma između Gosta i ADMIRAL HOTELA, prema kojima gosti mogu koristiti smještajne jedinice:

Prijava

15:00 - 22:00 h

Odjava

11:00 h

Fleksibilna Prijava / Odjava

Za goste korisnike Executive Business usluga kao i goste koji odsjedaju u Admiral Suite, vrijedi pravilo fleksibilne (24 h) prijave i odjave, ovisno o dostupnosti.

Cijena noćenja

Cijena noćenja u sobi uključuje doručak i osiguranje za gosta te je iskazana bez boravišne pristojbe. Dodatna jela, pogodnosti i usluge se nadoplaćuju. Ukoliko želite dodatne pogodnosti i usluge, molimo Vas obratite se Recepciji Hotela. Registracijski obrasci moraju biti ispunjeni od strane Gosta prilikom dolaska. Za dodatni ležaj naplaćuje se naknada.

Usluge Hotela

Sve informacije o uslugama Hotela dostupne su na Recepciji i na www.admiralhotel.hr

Cijena doručka

Buffet doručak u restoranu “Taurus” uključen je u cijenu noćenja.

Doručak & Sobna posluga

Buffet doručak: 07:00 - 10:00h

Doručak u sobi: 06:00 - 11:00h

Sobna posluga: 0 - 24h

Jela i pića posluženi u sobama naplatiti će se prema cjeniku Sobne posluge koji se nalazi u sobama Hotela.

Pomoćni ležaj

Pomoćne ležajeve moguće je postaviti u odabranim kategorijama soba i to u Executive sobama te apartmanima City Suite, Junior Suite i Admiral Suite uz nadoplatu od 75 HRK/ 9,95€ po sobi / po noćenju.

Dnevni odmor

Sobe za dnevni odmor izdaju se između 10:00 i 18:00h, u maksimalnom trajanju od 8 sati. Sobe za dnevni odmor naplaćuju se u iznosu od 70% od cijene sobe ili apartmana.

Održavanje i čišćenje soba

Održavanje i čišćenje soba vrši se od 08:00 - 15:00h. Ako Gost želi neko određeno vrijeme za čišćenje sobe, molimo da se takvo vrijeme dogovori na Recepciji.

Djeca

Najviše dvoje djece starosti do 12. godina može dijeliti sobu bez dodatnih troškova koristeći postojeće ležajeve (u odabranim sobama).

Dječji krevet

Besplatno na zahtjev gosta (ovisno o dostupnosti).

Kućni ljubimci

Admiral Hotel je „dog-friendly“ hotel koji prihvaća pse do 40 kg/88 lbs, i to maksimalno dva psa po sobi ukupne težine 40 kg/88 lbs. Za noćenje pasa naplaćuje se naknada od 26,54 € (200,00 HRK) po psu i noćenju. Psi vodiči i psi pomagači su uvijek dobrodošli bez naknade.

Usluga prijevoza u/iz zračne luke

Za usluge prijevoza u/iz zračne luke ili narudžbu limuzine, molimo Vas kontaktirajte Recepciju.

Parking

Parking dostupan na upit. 

Plaćanje

Admiral Hotel prihvaća Visa, Master, American Express i Diners kreditne kartice, kao i PayPal kao online način plaćanja. Molimo Vas obratite pozornost da Admiral Hotel ne prihvaća rezervacije učinjene putem debitne kartice. Prilikom plaćanja ili prijave u Admiral Hotel, molimo Vas da predočite istu kreditnu karticu kojom ste izvršili rezervaciju smještaja.

Dostupnost

Hotel je prilagođen starijim osobama.

Pušenje

U Admiral Hotelu nije dopušteno pušenje u javnim prostorijama Hotela te hotelskim sobama i apartmanima.

Polog

Gosti koji žele rezervirati smještaj u Admiral Hotelu, dužni su napraviti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdili rezervaciju. Polog se može platiti isključivo kreditnom karticom. Ostatak iznosa naplatiti će se sa kreditne kartice tri dana prije dolaska gosta. Za poslovne goste ili grupe, ostatak iznosa naplatiti će se prema ugovorenim uvjetima.

Otkazivanje/No-Show

Za više informacija, molimo pročitajte naša Opća pravila o registraciji, pologu, otkazivanju i nedolasku gosta na www.admiralhotel.hr.

 

 

 

Kućni Red i Pravila Hotela

Kako bi Vaš boravak bio što ugodniji, Uprava Hotela moli Vašu suradnju u uvažavanju slijedećih pravila, u vidu sporazuma između Gosta i ADMIRAL HOTELA, prema kojima gosti mogu koristiti smještajne jedinice:

1. Tarifa

Cijena noćenja u sobi uključuje doručak i osiguranje za gosta te je iskazana bez boravišne pristojbe. Dodatna jela, pogodnosti i usluge se nadoplaćuju. Ukoliko želite dodatne pogodnosti i usluge, molimo Vas obratite se Recepciji Hotela. Za dodatni ležaj naplaćuje se naknada.

2. Plaćanje računa

Svi računi za pružene usluge moraju biti osobno potpisani. Računi se plaćaju prilikom odjave iz Hotela ili prilikom uručenja računa.

3. Odgovornost za prtljagu i osobne stvari Gosta

Ukoliko Gost ne podmiri svoje obveze, Admiral Hotel zadržava založno pravo na njegovoj/njezinoj prtljazi i osobnim stvarima, te iste može zadržati i prodati u svako doba bez ikakvog daljnjeg odobrenja od strane Gosta. Prihodi od prodaje biti će iskorišteni za podmirenje dugovanja Gosta prema Admiral Hotelu.

4. Prijava 

Prijava u Hotel se vrši od 15:00 - 22:00h. Ukoliko Gost ne izvrši prijavu do 22:00h, smatrat će se da je odustao/la od rezervacije te da se nije pojavio/la. Registracijski obrasci moraju biti ispunjeni od strane Gosta prilikom dolaska. Molimo Vas da prilikom prijave u Hotel predočite svoju osobnu iskaznicu ili putovnicu. Prema zakonu gosti su obavezni predočiti osobne identifikacijske dokumente za potrebe registracije i arhiviranja podataka. Navedeni dokumenti će se skenirati i vratiti Gostu. Prilikom prijave svaki gost je obavezan pružiti jamstvo plaćanja na Recepciji za boravak u Hotelu.

5. Upotreba osobnih podataka

Gost je suglasan i pristaje da Admiral Hotel obrađuje (fotokopira/skenira) njegove/njezine osobne podatke u svrhu registracije kao gosta Hotela. Gost je ovlašten, po svojoj odluci, registrirati se putem otiska prsta, u kojem slučaju dodatno pristaje na odgovarajuću obradu podataka.

 

6. Odlazak

Odjava iz Hotela obavezna je do 11:00h. Molimo Vas da obavijestite Recepciju Hotela ukoliko svoju sobu želite zadržati nakon navedenog vremena. Ukoliko je soba dostupna, biti će naplaćena prema redovitoj tarifi. Ukoliko Gost ne napusti sobu u propisanom vremenu, Uprava Hotela ima pravo ukloniti Gosta i njegove/njezine osobne stvari iz sobe u kojoj je odsjeo/la.

7. Dnevni odmor

Sobe za dnevni odmor izdaju se između 10:00 i 18:00h, u maksimalnom trajanju od 8 sati. Sobe za dnevni odmor naplaćuju se u iznosu od 70% od cijene sobe ili apartmana.

8. Održavanje i čišćenje soba

Održavanje i čišćenje soba vrši se od 08:00 - 15:00h. Ako Gost želi neko određeno vrijeme za čišćenje sobe, molimo da se takvo vrijeme dogovori na Recepciji.

9. Znak „Ne ometaj“

Sve sobe su opremljene sa tipkom "Ne ometaj". Pritiskom na tipku „Ne ometaj“, upaliti će se crveno svijetlo na vratima sobe čime je osoblje Hotela upozoreno da ne kuca i ne ulazi u sobu iz bilo kojeg razloga. Kad je uključen „Ne ometaj“ znak, soba neće biti održavana i čišćena, ali će djelatnik Hotela staviti karticu na vrata sobe ili apartmana kako bi obavijestio Gosta na koji način zatražiti uslugu održavanja kada je spreman primiti uslugu.

10. Prtljaga

Ovisno o dostupnosti prostora za prtljagu, Gost može na svoj vlastiti rizik od oštećenja ili gubitka, pohraniti njegovu/njezinu prtljagu u sobu za prtljagu Hotela. Prtljaga se ne može pohraniti na razdoblje duže od tri dana. Prtljaga se može pohraniti na duži period uz naknadu. Molimo Vas da se za pitanja oko dostupnosti prostora za prtljagu te naknada koje se primjenjuju za pohranu, obratite Recepciji Hotela.

11. Osobne stvari Gosta

Prilikom registracije, gostima je dana kartica-ključ sobe te se gosti mole da prilikom izlaska iz sobe ili odlaska na počinak zaključaju sobe. Za pohranu vrijednosti, sobe su opremljene sefovima. Dodatno je na Recepciji Hotela dostupan sef za istu svrhu. Gosti se mole da svoje vrijednosti pohrane u sefove u sobama ili u sef na Recepciji Hotela.

 

Admiral Hotel ne preuzima odgovornost niti će se smatrati odgovornim na bilo koji način za gubitak ili štetu nastalu na imovini Gosta iz bilo kojeg razloga, uključujući krađu, bilo da se radi o stvarima ili vrijednostima koje su pohranjene ili ostavljene u sobama ili ostalim prostorijama Hotela.  

12. Kućni ljubimci

Admiral Hotel je „dog-friendly“ hotel koji prihvaća pse do 40 kg /88 lbs, i to maksimalno dva psa po sobi ukupne težine 40 kg/88 lbs. Za noćenje pasa naplaćuje se naknada od 75 HRK/ 9,95€ po psu i noćenju. Psi su dopušteni u sobama isključivo ukoliko je boravak psa/pasa prijavljen prilikom rezervacije smještaja. Psi vodiči i psi pomagači su uvijek dobrodošli bez naknade. Prilikom kretanja sa psima kroz javne prostorije hotela i predvorje Hotela, psi moraju biti na povodcu ili u odgovarajućem transporteru/torbi za psa.

13. Posjetitelji

Gostima je dozvoljeno primiti posjetitelje u sobu pod uvjetom da se isti registriraju na Recepciji Hotela. Posjete su dozvoljene do 22:00h. Za produžene posjete iza 22:00h, Admiral Hotel će naplatiti dodatnu naknadu u iznosu od 75 HRK/ 9,95€ uključujući PDV, po sobi / po noćenju, kao dodatak za gosta/posjetitelja.

14. Opasni predmeti

Zabranjeno je unositi oružje, eksploziv, zapaljive predmete i materijale ili druge opasne kemikalije ili opasne predmete u prostore i prostorije Hotela.

Gost samostalno odgovara Admiral Hotelu, kao i drugim gostima, posjetiteljima i osoblju Hotela za sve financijske ili druge gubitke koji nastanu kao posljedica unošenja navedenih opasnih predmeta ili kao posljedica nemara Gosta i ne uvažavanja pravila i uputa vezanih za opasne predmete.

15. Požarni alarm

U slučaju požarnog alarma, molimo goste Hotela da slijede upute iz plana evakuacije izvješenog na unutrašnjoj strani ulaznih vrata sobe.

16. Štete na imovini Hotela

Gost se smatra odgovornim za sve štete koje je na imovini Hotela počinio osobno, kao i ukoliko je šteta napravljen od strane njegovih/njezinih posjetitelja ili osoba za koje je on/ona odgovoran/na.

 

 

Gost se obvezuje pokriti troškove oštećenja Hotela za sve štete koje je počinio/la na imovini Hotela.

17. Prigovori Gosta

Molimo goste Hotela da eventualne primjedbe priopće izravno na Recepciji Hotela.

18. Ovlasti Hotela u slučaju kršenja Kućnog Reda i Pravila Hotela

Gost se obvezuje ponašati primjereno, te da svojim ponašanjem neće ometati druge goste i uzrokovati neprilike ili neugodnosti u prostorima i prostorijama Hotela.

U slučaju potrebe, zbog kršenja Kućnog Reda i Pravila Hotela, Uprava Hotela je ovlaštena tražiti od Gosta da napusti njegovu/njezinu sobu ili druge prostorije Hotela bez odlaganja i prethodne obavijesti ili navođenja razloga, a Gost je obavezan napustiti tražene prostorije čim se to od njega zatraži. U slučaju da Gost ne postupi u skladu sa traženim, Uprava Hotela je ovlaštena ukloniti prtljagu i osobne stvari Gosta iz sobe u kojoj je odsjeo/la.

19. Pravila i zakoni te primjena odgovarajućih zakona

Gosti su obavezni držati se i ponašati u skladu sa odgovarajućim pravilima, pravilnicima i zakonima Republike Hrvatske, koji su za njih obvezujući.

Uprava Hotela zadržava pravo dopune i izmjene gore navedenih Uvjeta i Pravila.

 

Zahvaljujemo.

 

ADMIRAL HOTEL

INTERIGRE d.o.o.

OIB: 57930981912