Opća pravila o rezervaciji, pologu, otkazivanju i nedolasku gosta
Opća pravila o rezervaciji, pologu, otkazivanju i nedolasku gosta
Pravila o rezervaciji:
Prijava: 15:00h - 22:00h Odjava: 11:00h
Rana prijava ili kasna odjava moguća je ovisno o dostupnosti soba na određeni dan, o čemu je potrebno dobiti prethodnu potvrdu kod osoblja Recepcije.
Za goste korisnike Premium Business paketa primjenjuje se pravilo 24h prijave i odjave, ovisno o dostupnosti.
Sobe koje nisu zauzete do 22:00h tretirati će se kao „no-show“/nedolazak gosta, ukoliko prethodno nije postignut drugačiji dogovor s Hotelom.
U vrijeme sezone, ne odobrava se povrat za plaćene rezervacije. Definicija „sezone“ biti će utvrđena jednostranom odlukom od strane Uprave Hotela.
Puna cijena noćenja u smještajnoj jedinici biti će naplaćena za rane prijave u 07:00h ili kasne odjave nakon 15:00h.
Svi gosti su obavezni prilikom prijave u Hotel predočiti valjani identifikacijski dokument; strani gosti obavezni su predočiti valjanu putovnicu, a domaći gosti valjanu osobnu iskaznicu.
Gost koji se prijavljuje u Hotel mora imati 18 godina.
Prilikom prijave, svi gosti su dužni ispuniti registracijske obrasce.
Molimo obratite pozornost da svaka promjena u uvjetima rezervacije može dovesti do promjene cijene sobe i/ili naplate naknade za otkazivanje.
Grupe i poslovni gosti mogu imati poseban aranžman odnosno uvjete na temelju Ugovora sklopljenim sa Admiral Hotelom ili jednostrane odluke od strane Uprave Hotela.
Za rezervacije koje su zajamčene sredstvom plaćanja u trenutku rezervacije, sobe se drže do vremena odjave iz Hotela slijedećega dana (11:00h).
Za rezervacije koje nisu zajamčene sredstvom plaćanja u trenutku rezervacije, sobe se drže do vremena određenog za otkazivanje prema pravilima za rezervacije.
U slučaju da u Hotel pristigne više gostiju od dostupnih smještajnih kapaciteta Hotela zbog razloga prebukiranja (overbooking) ili nepredviđenih okolnosti, u kojim slučajevima Hotel nije u mogućnosti držati sobe za goste u skladu s ovim Pravilima, Admiral Hotel će nastojati osigurati o svom trošku smještaj gostima za rezervirana noćenja i to u hotelu sličnih obilježja u blizini, kao i podmiriti troškove prijevoza do navedenog hotela. Kao hotel sličnih obilježja smatrati će se hotel ili sobe s ocjenom 3* ili 4* u gradu Zagrebu. Ukoliko nije dostupan smještaj u hotelu sličnih karakteristika u gradu Zagrebu, povrat punog plaćenog iznosa za smještaj biti će odobren gostu.
Pravila o pologu:
Pojedinačni gosti (FIT booking/rezervacije):
Svaki gost koji želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezan je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdio rezervaciju. Polog se može platiti isključivo kreditnom karticom.
Ostatak iznosa naplatiti će se sa kreditne kartice 3 radna dana prije dolaska gosta u Admiral Hotel.
Grupe:
Svaka Grupa koja želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezna je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdila rezervaciju. Polog se može platiti kreditnom karticom ili uplatom na bankovni račun na temelju ponude/predračuna. Ostatak iznosa naplatiti će se sukladno uvjetima ugovorenima sa Admiral Hotelom.
Poslovni gosti:
Poslovni gost je fizička osoba koja koristi usluge Admiral Hotela temeljem Ugovora sklopljenog sa trgovačkim društvom, obrtnikom ili drugim poslovnim subjektom.
Svaki poslovni gost koji želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezan je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdio rezervaciju. Polog se može platiti kreditnom karticom ili uplatom na bankovni račun na temelju ponude/predračuna. Ostatak iznosa naplatiti će se sukladno uvjetima ugovorenima sa Admiral Hotelom.
Pravila o otkazivanju/nedolasku gosta:
Pojedinačni gosti (FIT booking/rezervacije): Jamstvo putem kreditne kartice: Gost je ovlašten promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa
- Najmanje 10 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.
- Najmanje 5 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa.
- Najmanje 48h prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa.
- Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza.
- Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije.
- U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije.
- U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak gosta naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća. U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana.
Rezervacije - Grupe:
Jamstvo putem kreditne kartice: Grupa je ovlaštena promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa
- Najmanje 45 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.
- Najmanje 30 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa.
- Najmanje 15 dana prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa.
- Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza.
- Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije.
- U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije.
- U slučaju da Grupa pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak Grupe naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća, osim ako je drugačije ugovoreno sa Admiral Hotelom. U slučaju da Grupa pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana, osim ako je drugačije ugovoreno sa Admiral Hotelom.
Rezervacije - Poslovni gosti:
Jamstvo putem kreditne kartice: Gost je ovlašten promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa
- Najmanje 10 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.
- Najmanje 5 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa.
- Najmanje 48h prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa.
- Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza.
- Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije.
- U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije.
- U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak gosta naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća. U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana.
01.08.2017
ADMIRAL HOTEL
INTERIGRE d.o.o.
OIB: 57930981912